Annelies en Henri kamperen in Nieuw Zeeland

Welkom op ons Reislog!

Hallo en welkom op ons reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over onszelf en de reis die we gaan maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Annelies & Henri

Reacties

Reacties

Els Hunting

Hoi Henrique en Annelies
heel leuk dat jullie deze reis met ons gaan delen !
We kijken er .naar uit.

Wilma van Loosdregt

Hoi Henri en Annelies,

Leuk dat we jullie kunnen volgen en dat gaan we zeker doen, een hele goede reis en vakantie gewenst, geniet ervan....

Erik Noorman

Ik volg jullie. Veel plezier en goeie reis!

Illse Brodowski Bad Lauterberg i.Harz - DE

Hallo Annelies en Henri, leuk dat ik jullie mag volgen op jullie Reis. Heel fijne Reis en alleen maar leuke, positive Erfahrungen gewenst, groetjes uit een heerlijk witte Harz.

John en Geertje Peeters

Een ontspannende vliegreis wensen we jullie toe en heel fijne, opwindende dagen, daar tussen de Kiwi's. Henri, wij verwachten toch zeker minstens elke 2 dagen een spannend bericht van jou te ontvangen. We kijken er reikhalzend naar uit !

Antoinette

Hallo Annelies en Henri.
Wij kijken uit naar jullie verhalen en foto's.
Goede vlucht vandaag en een mooie reis.
Leuk dat julle een meereis site hebben.

Marja Harmelink

Leuk, ik kijk uit naar jullie verhalen. Bijzonder vooral ook omdat Eddy en ik er een paar weken geleden nog waren. Veel plezier!!

Nancy

Tot gauw in Tauranga !!

Maurice Berende

En opnieuw een mooi avontuur!!

Franke

Wat maken jullie toch weer een prachtige reis en het leuke van alles is dat ik met jullie mee mag reizen. Ik vind het hartstikke leuk om te lezen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!