Annelies en Henri kamperen in Nieuw Zeeland

Tauranga Pahia

Tauranga Pahia 450 km

Veel km's, wegomleggingen en vertraging. Tent net voor de volgende regenbui droog op gezet. Rode wijn en bruine bonen. En Last but not Least WiFi . En bovendien buurten met elkaar. In het donker lopende door de regen en in de warme avondlucht, komende van de wc. Richting de door palmbomen omzoomde tent moest ik plotseling aan mijn schoonmoeder denken. Aan het talloze malen door haar vertelde verhaal van haar fietstocht in de regen. Vanuit Eerde bij Veghel begon het warm te regenen. Ze stopte en begon te lache, te lache, te lache. Ik wierp nog een blik op de feëriek verlichte waterval aan de overkant en stapte tevreden in bed.

Trees

Grappig Henri het verhaal van je schoonmoeder. Je blijft positief ondanks de regen. Kunnen jullie alles nog wel opnemen? Wat een schoonheid en wereldwonderen. Nu op naar het doel van de reis. Tante bezoeken. Nog een hele fijne week. Groetjes

Trees

Henri denk je nog aan de internationale vrouwendag!

John

Hoi Henri.
Ik heb nóg een tip voor je voor wanneer het regent. Je kunt het toepassen als je loopt of onder het fietsen of steppen, maar niet in de auto.
Werp je hoofd zover mogelijk naar achter en sper je mond open, zover je kunt.
En dan: happe, happe, happe !
Uit eigen ervaring weet ik: een heerlijk gevoel !
Je voelt je als een reus die de hele regenbui verzwelgen kan.
Nóg fijner is het als ook Annelies meedoet......

naar achter

Jeanne

en stapte tevreden in bed.... Ook deze regenbui weet je om te buigen naar iets positiefs, iets van dankbaarheid zelfs, met fijne gedachten aan de hilarische fietstocht van tante Miet destijds!