Annelies en Henri kamperen in Nieuw Zeeland

Let me hug you

Let me hug you,

Zei Nancy tegen de reuzen boom in de tuin van het 1835 stammende Mission Building.

Ook op dit perceel deed zich weer een verrassende ontmoeting voor. Plotseling kwam uit het gebouw een goedlachse vrouw naar buiten met de vraag of we geïnteresseerd waren in een rondleiding. Toen Nancy haar vertelde dat ze in de op het terrein aanwezige kapel getrouwd was, trok ze de conclusie dat dat niet nodig was. Dus volstond het antwoord op de vraag waar we vandaan kwamen. Zo, dan gaan we maar verder reageerde ze in vlekkeloos Nederlands. En dat voor een Zwitserse die met een Nederlander getrouwd was. Daar had prins Bernhard nog wat van kunnen leren.

Nadat we ons drieën op koffie hadden getrakteerd en daarbij even de dagelijkse beslommeringen hadden doorgenomen bracht Nancy ons naar een lookout om de eerder bewandelde Mount Manguini te bewonderen vanaf een afstand.

Uiteraard werd de dag besloten met een fikse wandeling.

Ondertussen werd een alleenstaande holle boom gebruikt als medium voor de ontwikkeling van een voorlichtingscampagne aangaande het fenomeen "kiekeboe". (Zie hfd. Video's)

Gemma,

Hoi wereldreizigers,
Wat

nell hendriks

Kan ontzettend genieten van jullie verhalen en plaatjes .

Gemma,

Hoi Henri en Annelies;
Wat gaat dat toch leuk op
Gemma vroeg mij het af te maken want ze heeft zeker 7 keer een poging gewaagd.Nu blijkt dat ze dit specifieke werk niet voor elkaar krijgt.Daar baalt ze stevig van.Heel veel groeten en veel genot onderweg van Gemma toegewenst.

John Peeters

Henri, proef ik uit je bericht een soort aversietje tegen kapellekes? Foei toch. Of eigenlijk: jammer toch. Een kapelleke is een verrukkelijke plaats om je van je sores verlicht te voelen en ook om je liefde voor het flakkerend vuur te belijden (kaarsje opsteken!). Dus zie je aan kapelleke, duik er altijd in. je komt er weer verlicht uit (lichter én lichter, als je begrijpt wat ik bedoel) . Net als uit die holle boom. De kiekeboe-reactie van jou getuigt van een nog springlevende fascinatie in je om de mensen om je heen te verrassen (of te laten schrikken?) Dus ga fijn door met deze vermakelijke reisberichtjes.....

Truus van laarhoven

leuk die berichtjes en foto's .
Ik zie mezelf daar dan ook weer zo op die plaatsen ,dat geeft zulke bijzondere herinneringen .
Geniet lekker bij ons Nancy

wim spekken

eerst even kort: onlangs pas ontdekt dat dit geen reclame-mails betrof, maar een reisverslag van jullie beiden; nu ga ik jullie berichten echt volgen en binnenkort uitgebreider reageren: nu al is duidelijk, dat, wie zijn hart volgt, eerst echt openbloeit
lieve groet wim en maria

Antoinette

Wat een leuke ontmoeting weer een Zwitserse die goed Nederlands spreekt.
Ik heb gelachen om jullie kiekeboespel.