Annelies en Henri kamperen in Nieuw Zeeland

Coromandel en omgeving

Vanmorgen in de General Store of Colville maakte een van de locals, nippend aan haar koffie de opmerking: "So you're interested in the local news?" terwijl Annelies aandachtig de Coromandel Town CHRONICLE las. Op de vraag van haar partner of er nog goed nieuws in stond, kreeg hij als antwoord : Goed nieuws haalt de krant niet. Op de vraag van Annelies of hij nog goed nieuws had antwoordde hij: The good news is: I have 210 acres of land. The bad news is: Nobody wants to buy it.

Vooruit voor een keer dan. 'n Selfi. Voor de rest een paar foto's om de schoonheid van Coromandel Peninsula te illustreren.

Wat ook de aandacht trok was een zelf aangelegde spoorweg. De impact hiervan komt door de bijbehorende video pas goed tot zijn recht.

Dat het klimaat beslist niet onaardig is in deze omgeving wordt wel duidelijk tot uiting gebracht door bijgaande Bananenboom.

Om de honger te stillen trok de menulijst met daarop "Great Plate for Peace" onze aandacht. Wij maakten al associaties met de Oostenrijkse hausplatte. Niks daarvan , hier is alles vegetarisch. Eerlijk is eerlijk, hij was best wel lekker.

Als toetje van de dag, een wandeling over Track Harbour Kauri Block.

Annie

Ben steeds zeer benieuw naar jullie volgende verhalen.Wens jullie alle goeds.De laatste week .
Geniet er van!!!!! Gr, Annie.

Johan

Zo,een hoop vragen opgelost.Als je maar geduld toont.Vanmorgen een hele stapel berichten binnengekregen.Heb je weer even de tijd om je zondagmorgen aan jullie prachtige reisbelevenissen te besteden.
Ik geniet hier al van al jullie berichten.Heerlijk , zon, veel nieuwe indrukken en dan nog een hernieuwde kennismaking met je toenmalige buurmeisje.Veel reisgenot nog.

Gerda

Hoi Annelies en Henri, we waren een weekje afwezig en genoten van de zon en de mooie natuur in Madeira. Vandaag met veel plezier je video's bekeken en verhalen gelezen. Geniet nog even van jullie avontuur.