Annelies en Henri kamperen in Nieuw Zeeland

Zondagochtend

Zondag ochtend

Acht uur, zittend aan de ontbijttafel, genietend van de vogelgeluiden. Deze worden rijkelijk aangevuld door het vermakelijke gekir van het jonge stel in de tent naast ons.

Op naar de berg Ruapehu die we onderweg zien opdoemen in volle glorie.

Om de vulkaan van dichtbij te zien moesten we natuurlijk eerst een intensieve wandeling maken naar, jawel een waterval.

Om te laten zien dat het echt niet alleen om de waterval ging hebben we onderweg ook maar enkele andere beelden geschoten. En dat is maar goed ook , want naarmate we hoger stegen ( de bewuste berg is meer dan 2000 meter hoog) verdween de top in de wolken.

They are Lovely, zo liefjes het klonk. Zo kan het alleen uitgesproken worden door lieve, wat oudere Engelse dames, die samen op vakantie zijn. En dat waren ze, de Mangawhero Falls.

I

Johan

Goed geluktdie extra plaatjes.Hier is tie weer hoewel het nog wat vroeg is.De wereld rijgt gelijk een zonniger aanblik.Jullie zoeken het regelmatig wat hogerop.Goed voor de conditie.

Jeanne van den Borne

Blijven jullie nog maar even lekker genieten, hier gaan velen uit hun bol maar voor jullie ligt de wereld te wachten. Alaaf

Riet

Mooie natuur.....heerlijk...groeten

Wilma van Loosdregt

Mooi mooi , zeg die natuur, genieten maar....Liefs uit Best.....

Nelleke Delfgou

Wat fantastisch dat jullie zo genieten. Leuk voor mij om te volgen en de mooie foto's te zien. Mooie tijd nog samen en veel lieve groetjes van Nelleke

Carla Aldenhoven Ploegmaker

Bedankt voor jullie reis verhaal.fijn om te horen dat jullie zo genieten van de prachtige natuur.
Annelies jouw oma ( tante Beth) zou ook graag gereisd hebben,maar.......ze leefde in een andere tijd.
Geniet samen en ieder apart.
Groetjes van Carla van tante Cato

Hub en Jetty

Hallo Annelies en Henri,
Wij zitten midden in de carnavalsdrukte en morgen gaan we naar Parijs!
Veel reisgenot nog en de hartelijke groeten,
Hub en Jetty

Illse Brodowski Bad Lauterberg i.Harz - DE

Hallo Annelies en Henri, werkelijk beneidenswaardig in welk prachtige Omgeving jullie zitten. Mooi te zien hoe jullie er van genieten. De juiste Keuze voor de juiste Mensen, geweldig! Op naar jullie volgende Avontuur, fijne Tijd samen, hartelijke Groten Werner en Illse Brodowski

Jeanne

hoi, wat zijn jullie weer sportief geweest! Flink aan de wandel en een waterval gezien! Hebben jullie overwogen om de Tongariro crossing te doen?
Wij hebben toentertijd tijdens ons bezoek aan Tongariro Noordereiland de crossing gedaan. Klimmen en nog eens klimmen met adembenemend mooie uitzichten en betoverend mooie meren. Met stevige schoenen en dagproviand is het gelukt!

Anny Schepens

prachtige wandelingen, zover ben ik nog niet!!! Maar het gaat goed. Van de cRNAVAL HEB IK OOK NIETS MEEGEKREGEN MAAR DAT WAS OOK NIET DE BEDOELIJN

Hallo buurtjes.Wat een prachtige wandelingen maken jullie!!! Zover ben ik nog niet maar het gaat verder goed.
De carnaval mis ik niet, jullie lekker genieten. Ik geniet mee met jullie prachtige foto,s!!!

Nell Hendriks

Dank zij Siny kan ik ook genieten van jullie reis. 20 jaar geleden was ik ook in dat prachtige land. Geniet ze. Groetjes Nell

John Peeters

Hoho, Henri. Hoor ik in dit verhaaltje van jou toch een ondertoon, die enig dedain over watervallen verraadt? Pas toch op, man! Een waterval kan wraak nemen. Bijvoorbeeld als je eronder wilt gaan staan voor een leuke foto. Dan kan hij je uitnodigend tracteren (als je goed luistert kun je al het begin horen van een gemene. venijnige schaterlach) op mooie stenen waar je hendig op kunt staan voor de kiek van de dag. Mooie, groenbemoste, ijsgladde stenen........ En als Annelies dan op het juiste moment op het knopje drukt, kun je onder de foto de volgende tekst zetten: "Hier zie je Henri, je gezellig toezwaaiend met de benen in de lucht".
John.