Annelies en Henri kamperen in Nieuw Zeeland

Eerste verkenning Noordereiland

Klaar voor onze verkenningstocht van het Noordereiland, al onze vier Apple devices opgeladen, dus wie doet je wat. Al rijdende kregen we telefoon van de balie medewerkster van onze camping: ze had contact gehad met budgetcar over de beschadiging die wij pas later hadden geconstateerd. We hoefden ons geen zorgen te maken: het betrof slechts een "ordinary scratch". Wij WEER Blij. Wat we onderweg zien is misschien niet meer adembenemend, maar nog steeds alleszins de moeite waard.

Verder maar weer, de 19 km lange Gorge Road met bijbehorend ravijn naar Otaki Forks stond nog op het program .

Op het einde van de dag streken wij neer aan de boorden van de Whanganui River.

Anny Schepens

nog steeds geweldig jullie reis!!!! Ondanks het mindere weer af en toe toch zeer bijzonder alles en weer prachtige foto,s

Wilma van Loosdregt

Ja en opgeladen Apple's altijd handig..,Mooie foto's weer Henri en Annelies.. en die lucht zo stralend blauw...geniet ervan maar dat is overbodig want dat doen jullie zeker wel...Xx uit Best..

Antoinette

Succes met het rijden op de voor ons niet zo gewone wegen.
Geniet van het Noordereiland.

Jeanne

Annelies en Henri , kun je het mooier en romantischer omschrijven: aan de boorden van de Wanganui River........ mijn hart gaat nu toch echt sneller kloppen: Wanganui, wat een prachtige omgeving en wat een stad: deze staat in mijn geheugen gegrift. Prachtige herinneringen aan Wanganui met dochter en echtgenoot april 2011.