Annelies en Henri kamperen in Nieuw Zeeland

Terug naar Picton

Wat ik echt nooit zal begrijpen, is wat mensen er leuk aan vinden om op de wc te gaan zitten roken. Zelfs op een openbare wc in een natuurgebied ontwaarde ik de voor mij reeds lang geleden dagelijkse nicotine shotgeur. Positief was dat er niet gedruppeld was op de grond. Blijkbaar gaan de mannen hier ook op de bril zitten ipv er overheen te zwabberen. YES schreeuwde ik uit, hij ligt er nog. Mijn trouwe zwarte "JanSport" bondgenoot. Keurig verscholen onder de picknick tafel waar we even daar voor een stop hadden gemaakt, aan de oever van Momorangi Bay. Inclusief paspoort, rijbewijs, geld, creditcard, fototoestel en wc-rol. Man wat waren dat bloedstollende minuten toen we bij onze routinechek tot de ontdekking kwamen dat ik mijn rugzak op de voorlaatste stop had laten liggen. Toen we aankwamen in Picton hebben we onze laatste inkopen gedaan op het Zuidereiland. Deze keer niet een maar twee halve liters, om onze doorstane emoties weg te spoelen . Uiteraard zoals hier de gewoonte is zonder gebruik te hoeven maken van de juiste muntstukken voor de winkelwagen die je toevallig er niet in je portemonnee hebt.

Overigens kwamen Annelies en ik bijna tegelijkertijd tot de conclusie dat we de komende tijd toch maar weer eens een keer Lord of the Rings moeten gaan bekijken.


Reacties

Reacties

Gerda

Dat moet inderdaad een opluchting zijn geweest. Fijn dat de vakantie zo goed verloopt. Lord of the Rings staat bij mij in de kast. Mogen jullie lenen als jullie weer thuis zijn;)

Kors en Carla

Wellington. In gedachten zijn we bij jullie. Het schitterende Te Papa. De fraaie musea in het havengebied, de cable car, de rondleiding in het parlementsgebouw met al het rubber om de aardschokken op te vangen enz. Dat de bijnaam van Wellington dan windy city is neem je op de koop toe.Geniet er maar van.

Annelies

Zoals je misschien wel weet zei Martin Bril:
"Je mist meer dan je meemaakt...... Helemaal niet erg."
Zo voelen wij dit nu ook.
Heerlijk als ervaringen van anderen je weer laat genieten van wat je zelf meegemaakt hebt en jullie hebben ons nu door jullie ogen naar Wellington laten kijken.
Dank je wel.

Jeanne

Ik begrijp jouw paniekgevoel om de achtergebleven rugzak maar je bent in Nieuw Zeeland hè. Onze dochter Martine liet op een ochtend tijdens haar reis in 2011 haar fototoestel op het strand van het Zuidereiland liggen en trof het 's avonds op dezelfde plaats aan!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!