Annelies en Henri kamperen in Nieuw Zeeland

Op weg naar Milford Sound

Naar Milford Sound een relaxte rit zo'n 100 km in onze full automatic Mazda.

We bezoeken achtereenvolgens:

• Lake Mistletoe

•Egleton Valley

•Mirror Lakes:

We lunchen onderweg in een heerlijk zonnetje met het restant van de afhaalchinees van gisteren.

Doorgereden naar de laatste van de zeven basic campings en daar ons huisje op gezet.

Toch nog maar even een bezoek gebracht aan Lake Gunn

Overigens, eindelijk weer eens iemand ontmoet die verstand van muziek had. Staan we bij het infobord van de camping, waar een soort collectebus aan bevestigd is. De aanwezige invulformulieren moeten dan met 13 dollar pp ingeleverd worden. Vraagt een Engels sprekende Duitser of we kunnen wisselen. Ik zoek in mijn rugzak naar mijn portemonnee en zie het mondstuk van mijn tuba liggen. Look what I have found en toon het mondstuk van mijn tuba. De Duitser op zijn beurt: I know I'm playing trumpet, its un joefoonium.

Reacties

Reacties

Trees Brands

En...... Heb je dat mondstuk nog gebruikt. Ik ben net terug van de repetitie. Had een week lang niet kunnen repeteren en nog snotterig, maar.....onvoorstelbaar zo goed ging het zelfs bij siërra Madre nog een m.o. Tje. Zo kunjenog meegenieten.
Nogheel veel plezier en probeer die mooie dingen goed op te slaan!!! Doeiiiii XXXXX

Henri

Ja hoor Trees, vanmorgen nog toen we vertrokken uit Invercargill. Ik stond te wachten bij het toiletgebouw, annelies moest nog haar tanden poetsen. Zo'n moment is ideaal om even de natuurtonen te blazen p je mondstuk, dat zit namelijk standaard in het middelste vakje van mijn kleine rugzak die op de achterbank van onze Mazda ligt. Doe je iedereen van Bestse klanken de groeten?

Marijke

Wat heerlijk en voor ons allemaal herkenning.. een droomreis!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!