Annelies en Henri kamperen in Nieuw Zeeland

Aucland AirPort

S'morgens om half 8 plaatselijke tijd zijn we aangekomen in Auckland , na wederom een vliegtocht van 11 uur. Geweldig toch die hedendaagse techniek. Dankzij een whatsapp (met locatiedeling) naar Jeroen kan ik deze foto van de luchthaven in mijn dagboek verwerken.

In de aankomsthal werden we meteen ondergedompeld onder een relaxte deken van Nieuw-Zeelandse gemoedelijkheid. Een goed voorbeeld daarvan was de Vodafone medewerker die ons na de aankoop van een simkaart uit de brand hielp met onze traditionele geldautomaat perikelen. Buiten gekomen om naar de Domestic Terminal te wandelen werd onder een weldadig zonnetje al gauw afscheid genomen van mijn trui en gevoerde outdoor Jack, om hem vervolgens bij aankomst op het 800 km lager gelegen Christchurch weer gauw aan te doen. Mijn slaapritme is ook nog niet alles . Tijdens de rit naar onze Jaiilhouse accommodatie verzuchte ik op enig moment : handig hè Annelies, die fietsriksja's. Had ik puur zitten de dromen.

Reacties

Reacties

Johan

Fijn te vernemen dat jullie weer veilig met beide benen op de grond staan.Wel akker blijven om al de nieuwe indrukken op te slaan.Ga genieten met of zonder trui en outdoor jas wij verwavhten weer een wi terse aanval.Ben benieuwd naar jullie volgende belevenis.

Rita Bos

Wat leuk dat ik jullie kan volgen complete verrassing.
Mooie foto's.
Wij wensen jullie een fijne vakantie toe geniet ervan.
Vele groeten van Piet en Rita Bos

Rita en Frans Blatter

Hoi Annelies en Henry, leuk dat jullie in Nieuw Zeeland zijn. Zo te zien hebben jullie het erg naar de zin daar. Ik vind het altijd heel knap dat jullie dat doen. Wij zouden het jullie niet nadoen. Mooie foto's trouwens en leuke verhalen. Wij zitten op het moment in Dubai tot 15 maart. Dat is ook niet slecht. Wij hebben er al 2 weken opzitten. Geniet van jullie vakantie en wij volgen het zeker.

Groetjes van Rita en Frans vanuit Dubai.

Trees Brands

Wat een prachtige natuur zeg. Daar zou ik meteen willen zijn. Geniet ervan.
Hier is het wat minder, Adrie is zowat de hele week grieperig geweest en ik ben nu ook snotterig, maar dat valt wel mee. Do. Nog heerlijk geblazen en je plaats was in gevuld door Wil vrouw van Ad en Corinne was er ook, geweldig wat een geluid.
Vrijdag heb ik nog kunnen repeteren met SOL voor de passion, ook weer een hele uitdaging. Leuke dingen voor de mens. Heel veel groetjes van je buurtjes en natuurlijk een geweldige reis.XXXXX

Anny Schepens

Prachtige foto,s. Dat is echt genieten zo te zien!!!

Hub en Jetty

Hallo globetrotters! Wat zijn jullie weer ondernemend! Geniet van alle moois en maak er een mooie reis van! Veel groeten!

theo mini

hallo henri en Annelies het was weer geweldig super mooi die watervallen.
geniet nog maar lekker door .houdoe broertje Annelies .

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!