Annelies en Henri kamperen in Nieuw Zeeland

Tussenstop Hongkong

Innig tevreden, gezeten in mijn vliegtuig stoel met de iPhone aangesloten op het display voor me en luisterend naar de Baracolle van Offenbach had ik maandag middag eindelijk het gevoel op vakantie te zijn. Toen ik heerlijk genesteld in mijn vliegtuig stoel ik daarbij ook nog eens heerlijke etensgeuren op snoof , die korte tijd later daadwerkelijk omgezet werden in een fysiek dienblad met lekkernijen kon de dag niet meer kapot. Die maandag ging overigens, mede dankzij het grote tijdsverschil naadloos over in de dinsdag.

Om half acht plaatselijke tijd aangekomen op Honkong AirPort . Acht uur wachten op de Vlucht naar Auckland . Dus de gelegenheid te baat genomen om me lekker fris te scheren op het toilet, en me daarbij niks aangetrokken van de overvloedig rochelende chinezen.



Reacties

Reacties

theo mini

fijn dat het zo goed is gegaan komt zeker door die mooie muziek ha ha ha
geniet er van houdoe

Trees brands

Fijn dat de reis erop zit en zo goed verlopen is. Nu heerlijk genieten van Nieuw Zeeland. Dikke knuffel

Anny Schepens

hallo Henri en Annelies de start is in ieder geval goed geweest, nu op naar Auckland. Lekker gaan genieten!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!